poniedziałek, 4 maja 2015

Warsztaty mixedmediowe z Ayeedą

Tegoroczną majówkę spędziłam bardzo craftowo, a do tego w niezwykle miłym towarzystwie. Miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w dwóch warsztatach, które poprowadziła Ayeeda - Aida Domisiewicz. Możliwość poznawania różnych technik mixed media w scrapbookingu przy użyciu bardzo wielu produktów marki 13arts i to pod okiem tak utalentowanej instruktorki to prawdziwa przyjemność. Gorąco polecam tym, którzy jeszcze nie mieli okazji poscrapować z Ayeedą. A wszystko to odbyło się w Malowanej Kuźni w Poznaniu, do której z całą pewnością jeszcze kiedyś wrócę:)

Na warsztatach wykonałam ozdobne pudełko oraz  kolorowy blejtram.











 Tych wszystkich, którzy zastanawiają się czy warto brać udział w tego typu warsztatach  odsyłam do lektury posta na blogu Niepowtarzalnej Kartki. Osobiście całkowicie zgadzam się z tym co napisała Milena i mam nadzieję, że nie tylko ja:) Brałam udział wiele razy w różnego rodzaju warsztatach prowadzonych przez bardzo utalentowane i znane scraperki, jak chociażby Finnabair, Czekoczyna, Encza, Karola czy Cynka.  Spotkania te były nie tylko świetną okazją do doskonalenia różnych technik craftowych, ale także do poznawania niezwykłych ludzi, którzy mają podobne pasje. 
Do zobaczenia zatem na kolejnych warsztatach:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz