piątek, 7 sierpnia 2015

Inspiracja dla PaperConcept

W ramach mojego debiutu na blogu PaperConcept przygotowałam delikatną kartkę z miłosnym wyznaniem, którą można podarować ukochanej osobie. Doskonale sprawdzi się także jako telegram ślubny. Do jej wykonania użyłam papierów  Carta Bella z przepięknej kolekcji „Rustic”.
Znajdziecie w niej bardzo dobrej jakości dwustronne papiery m.in. w groszki, serduszka i kwiaty. Jest także arkusz naklejek, a wśród nich alfabet aż w trzech kolorach. Wszystkie elementy kitu pięknie się ze sobą komponują. Doskonale nadają się do wykonania delikatnych prac w stylu romantic lub shabby chic. Jest tu także coś dla miłośników papierów ze wzorem drewna.


Przygotowana przeze mnie karta jest bardzo przestrzenna. Składa się aż z ośmiu warstw papieru! A to wszystko dzięki dystansowym kosteczkom. Do jej dekoracji użyłam papierowych kwiatów w kolorze Light Coral. Ozdobne ramki wycięłam za pomocą maszynki Big Shot.








Do wykonania kartki wykorzystałam następujące produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz