środa, 26 sierpnia 2015

Kwiatowy komplet upominkowy

To już ostatnie tygodnie kiedy możemy nacieszyć oczy niezwykłą feerią barw w ogrodzie. Kwiaty powoli przekwitają. Wakacje dobiegają końca. Warto zatem pomyśleć o tym, co może poprawić nastrój gdy nadejdą szare, jesienne dni. Takim upominkiem dla przyjaciółki, mamy czy siostry może być kolorowy, wesoły notes oraz kartka, na której wpiszemy kilka ciepłych słów dla bliskiej nam osoby. Komplet, który przygotowałam jako inspirację dla PaperConcept powstał z niezwykle energetycznej i wywołującej pozytywne emocje kolekcji „Anything Goes”  firmy Echo Park. Są w niej papiery o ciekawym wzornictwie i ciepłych  nasyconych barwach. Ich różnorodność stwarza możliwość realizacji wielu projektów. Naklejki  z obrazkami i alfabetem z pewnością będą ciekawym dodatkiem do albumów.

Wśród papierów są arkusze, na których wydrukowano różne hasła i sentencje. Możecie je wycinać i dowolnie wykorzystywać np. na tagach, zakładkach do książek lub tak jak ja, jako ozdobę okładki  pamiętnika, plannera czy albumu.







 Do papierów „Anything Goes” dobrałam kwiaty z kolekcji „Little me” firmy DP Craft. Cudownie się ze sobą komponują.

Notes dodatkowo ozdobiłam maszynowymi przeszyciami, zawieszką w kształcie taga oraz wstążką.

W środku zrobiłam kieszonki.  Okładkę i kartki połączyłam sprężyną  za pomocą  bindownicy the Cinch.


Kartka do kompletu powstała na bazie tych samych papierów co notes. Tu także dodałam kwiaty  z kolekcji „Little me”.

Mam nadzieję, że kwiatowy komplet wywoła uśmiech na twarzy obdarowanej osoby:)
Do wykonania kompletu użyłam następujące produkty ze sklepu PaperConcept:
–  gilotyna,

                Pozdrawiam Was ciepło:)

4 komentarze: